Drużynowe Biegi Przełajowe ID i IMS
Mistrzostwa Powiatu w drużynowych biegach przełajowych dziewcząt i chłopców w ramach Igrzysk Dzieci i Igrzysk Młodzieży Szkolnej odbędą się 04.10.2018 r. w Skórczu.
PROGRAM ZAWODÓW:
• Godz. 9.30 odprawa techniczna nauczycieli i sędziów, weryfikacja zawodników startujących w ramach Igrzysk Dzieci budynek socjalny na stadionie miejskim w Skórczu,
• Godz. 9.40 otwarcie zawodów na stadionie
• Godz. 9. 50 start dziewcząt IGRZYSKA DZIECI grupa młodsza- rocznik 2008 i młodsze – 600m.
• Godz. 10.10 start chłopców IGRZYSKA DZIECI grupa młodsza rocznik 2008 i młodsi – 600 m.
• Godz. 10.30 start dziewcząt IGRZYSKA DZIECI grupa starsza rocznik 2006 -2007 – 800 m.
• Godz. 10.45 start chłopców IGRZYSKA DZIECI grupa starsza rocznik 2006 -2007 – 1000m.
• 11.10 – Dekoracja i zakończenie Mistrzostw dla zawodników startujących w ramach Igrzysk Dzieci,
• 11.30 – weryfikacja zawodników startujących w ramach Igrzysk Młodzieży,
• Godz. 11.45 start dziewcząt IGRZYSKA MŁODZIEŻY SZKOLNEJ rocznik 2003-2005 – 1500 m.,
• Godz. 12.00 start chłopców IGRZYSKA MŁODZIEŻY SZKOLNEJ rocznik 2003-2005 – 2000 m. ,
• Każdy rejon wystawia po 2 drużyny w każdej kategorii + zawodników/ czki, którzy zajęli miejsce 1-3 a ich drużyna nie zakwalifikowała się w zawodach poprzedniego szczebla. Start wspólny, z tym, że drużyny ustawiają się w rzędach, wyznaczeni przez nauczycieli liderzy na linii startu, pozostali zawodnicy wg ustaleń za nimi.
• W kategorii IGRZYSKA DZIECI sumujemy dzieci młodsze ze starszymi i dopiero suma punktów daje nam wynik drużyny. Oddzielnie dziewczęta i chłopców.
• Opiekun w dniu zawodów dostarcza wygenerowany w systemie SRS druk zgłoszenia. Zgłoszone drużyny muszą wystąpić w zawodach miejsko/gminnych.
• Do 28.09.2018r. do godz. 15.oo należy zgłosić zawodników na załączonym druku na mojego maila olafiborek@wp.pl
• Nauczyciel zgłasza 5 zawodników/ czek + po 2 rezerwowych.
• W dniu zawodów nie będą przyjmowane zmiany, dlatego wprowadziliśmy dodatkowo 2 rezerwowych.
• Na starcie zawodnicy muszą posiadać karteczkę z przydzielonym przez Sekretarza powiatowego numerem startowy, przypiętą agrafkami do koszulki;
• Bardzo proszę, żeby drużyny były ubrane w jednolity strój – najlepiej koszulki reprezentacyjne szkoły.
• Parking dla autokarów dostępny będzie na tyłach budynku socjalnego na stadionie ( dojazd drogą prosto przy Iglotex, )
• Dekoracja medalowa 3 najlepszych drużyn i 3 najlepszych zawodników/ zawodniczek w każdej kategorii wiekowej.
• Komunikat z wynikami dostępny będzie kilka minut po zakończonym biegu.
• Wszyscy uczestnicy muszą posiadać zgody rodziców na udział w zawodach i zgodę na publikację wizerunku i upublicznienie danych osobowych. Zgody te przez cały rok przechowuje nauczyciel wf , nie musi ich przywozić na każde zawody tylko w zgłoszeniu zaznaczyć, że taką zgodę posiada. Druk dostępny na stornie Szkolnego Związku Sportowego pod adresem http://www.wszs.pomorze.pl/dokumenty bądź w SRS.